Skoči na glavno vsebino

V petek, 27.10.2023, se je po celodnevnem potovanju s pripravljalnega obiska vrnila ekipa učiteljic, ki je na partnerski šoli v kraju Cañete de las Torres, s španskimi kolegi zavihala rokave in se lotila izdelave podrobnega načrta dejavnosti skupnega projekta.

V prvih dneh smo spoznale našo partnersko šolo, španske kolege in učence, ki so nas zelo lepo sprejeli. Stekli so pogovori o aktivnostih v okviru skupnega projekta, predstavili so nam primere dobre prakse iz prejšnjih sodelovanj, izmenjali smo si izkušnje in predloge.

V sredo so nam španski kolegi razkazali svetovno znano Cordobo. Mesto slovi po svoji zanimivi mešanici krščanskih in arabskih vplivov, saj je bila Cordoba v srednjem veku prestolnica arabskega kalifata in tudi intelektualno središče Evrope, kjer so v slogi živeli ljudje različnih veroizpovedi. Ker je del našega projekta tudi razvijanja kritičnega razmišljanja in premagovanja stereotipov, smo si z veseljem ogledali kulturno dediščino kraja, ki je že toliko stoletij nazaj dokazoval, da človeštvo kljub različnosti zmore živeti v slogi. To dejstvo nam sploh v luči aktualnih dogodkov daje upanje in veselimo se, da bomo Cordobo v sklopu projekta obiskali tudi z učenci.

 

V četrtek, naš zadnji dan obiska, smo nadaljevali timsko delo na šoli. Z Erasmus ekipo španske šole smo dokončali načrt aktivnosti za mobilnost učencev in učiteljev, ki bo izvedena v letu 2024 ter za eTwinning, ki bo potekal skozi celo šolsko leto. Med odmorom smo učiteljski zbor pogostili s tradicionalnim slovenskim zajtrkom (med iz Komende ter marmelada, ki so jo pripravili naši učenci) in nekaterimi drugimi dobrotami. Tudi nas so razveselili z darilci, še posebej s steklenico oljčnega olja, brez katerega v Andaluziji seveda ne gre. Vse učiteljice smo se udeležile hospitacij pri predmetih, ki jih poučujemo (zgodovina, matematika, angleščina). Ob tem smo spoznavale španski izobraževalni sistem in zanimive pristope pri poučevanju. Izstopal je velik poudarek na projektnem delu, topel odnos med učenci in učitelji, pa tudi standardi znanja, ki so na nekaterih področjih bolj zahtevni, na drugih pa bolj ohlapni kot slovenski. Hitra primerjava obeh izobraževalnih sistemov je pokazala, da ima naš šolski sistem, čeprav ga pogosto kritiziramo, mnoga močna področja, na katera smo lahko upravičeno ponosni.

V Slovenijo smo se vrnile polne vtisov in predvsem pripravljene, da naš projekt začnemo še bolj aktivno uresničevati.

Za več slik kliknite na puščici na levem in desnem robu slike.

Dostopnost
Avtorske pravice
Razen tam, kjer je drugače opredeljeno,vsebinana tej stranije licencirano pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International licenco.