4. dan

Tudi danes nas je pričakalo čudovito vreme. Najlepše do sedaj. Izkoristili smo ga in bili veliko na svežem zraku. Cel dan smo bili zaposleni z različnimi aktivnostmi.
Za jutri je predviden prihod okoli 15. ure.

3. dan

Tudi danes nas je čakal dan, poln dejavnosti. Še dve skupini sta obiskali Piran. Ostali so spoznavali in prepevali istrsko glasbo in izdelali ljudsko glasbilo. Popoldne smo čofotali v morju in iz mivke izdelovali peščene gradove. Tudi plavanja v bazenu ni manjkalo. Dan smo zaključili s plesom norih frizur.

2. dan

Zbudili smo se v lepo sončno jutro. Dan smo začeli z jutranjo telovadbo. Dve skupini sta se po zajtrku odpravili z ladjico do Pirana, ostali pa smo se preizkusili v lokostrelstvu in se odpravili po biološki poti. Tudi nogomet smo igrali. Popoldne smo po Debelem rtiču lovili zaklad in uživali ob morju. Zvečer pa kino …

1. dan

Po ogledu Postojnske jame smo se odpeljali na Debeli rtič, pojedli zelo dobro kosilo in opravili preizkus plavanja. Dan smo zaključili z nočnim pohodom z lučkami.