V Tednu otroka (od 3. do 9. oktobra) je bilo na Osnovni šoli Komenda Moste pestro. Na obeh šolah so potekale različne dejavnosti z naslovom Skupaj se imamo dobro.

Učenci so na dejavnostih aktivno sodelovali, ustvarjali in uživali.

Rdeča nit tedna je bila na vključevanju in povezovanju otrok.

Poudarjali smo: »Ko se imamo mi dobro, pogledamo okrog sebe komu morda ni dobro in ga povabimo, da se nam lahko pridruži.«

 

Vtisi naših učencev

Všeč mi je bilo skupno dihanje, ker sem se lepo počutil.

Rok, 1.B

 

Najbolj všeč mi je bilo, ko so prišli učenci iz Komende in so nam prebrali pravljico. Všeč mi je bila tudi skupna pesem na igrišču šole.

Lovro Pogačar, 2. B

 

Všeč mi je bil Klepetavi medo.

Jerca Kos, 3. B

 

Všeč mi je bilo, da v četrtek nismo imeli domače naloge in ko sta učenki brali pravljico.

Sara Hafner, 3. B

 

V Tednu otroka mi je bilo najbolj všeč, ko smo imeli snemanje z dronom. Peli smo in plesali. To je bil najboljši teden.

Lana Juhant, 4. A

 

Meni je bilo v Tednu otroka všeč vse. Zelo sem se zabavala. Bilo je zelo zabavno, zanimivo in radovedno …

Monika Repovž, 4. B

 

Bilo mi je zelo všeč, ker ni bilo domače naloge.

Filip Pavlič, 4. B

 

V Tednu otroka mi je bil najbolj všeč kamišibaj in dan brez domače naloge.

Maj Benčina, 4. B

 

V celem tednu mi je bilo najbolj všeč četrtek, ko smo imeli kamišibaj in ni bilo domače naloge.

Gašper Borin, 4. B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Teden otroka je bil dober. V sredo ni bilo spraševanja in v petek ni bilo domače naloge. Bilo je zelo zabavno še posebej med glavnimi odmori in igranje s prijatelji.

Matic Sušnik, 6. A

 

V Tednu so se spremenile majhne stvari. Spremenilo se je to, da je bilo manj spraševanja in manj domačih nalog. Bila sem veliko s prijatelji in bila sem navdušena, ker sem nenehno mislila na moj rojstni dan. Imela sem prečudovit teden, ker sem imela dobre misli in veliko prijateljev poleg mene.

Lia Cibašek, 6. B

 

Na šoli imamo med Tednom otroka glasbene odmore, dni brez ocenjevanje in dni brez spraševanja. Lahko smo šli brati v razrede k mlajšimi učenci.

Maruša Podgoršek, 8. B

 

V Tednu otroka ni ocenjevanj, zato se lahko malo spočiješ. Zelo je tudi dobro, da so na hodnikih odmevale pesmi, ki smo si jih lahko sami izbrali, tako, da smo napisane svoje želje in jih vrgli v »nabiralnik« pred jedilnico. Učitelji so tudi uredili, da se lahko zbiramo v telovadnici in igramo različne športne igre in se pogovarjamo. V gospodinjski učilnici pa smo lahko plesali Just Dance. Zaradi vseh teh aktivnosti mi je bil Teden otroka super!

Kaja Uhan, 8. C

 

Najbolj mi je bilo všeč ustvarjanje pri likovni (risanje sebe na liste v obliki listov različnih dreves) in glasbeni odmor. Seveda pa sta mi bila všeč tudi dan brez spraševanje in domačih nalog.

Tjaš Luka Tomič, 9. B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Všeč mi je bilo, ko smo se s prijatelji igrali skupaj na Mlinčkih.

Neža, 1.b

 

Super je bilo, ker ni bilo domače naloge.

Tjan Poglajen, 2.b

 

Všeč mi je bilo, ko smo na dvorišču igrali tri v vrtsto. Bil sem v ekipi s Pavlom, Borom in Jakobom. Naša ekipa je zmagala. Bilo je zelo super.

Danis Džafić, 3. B

 

V Tednu otroka mi je bilo všeč, da smo imeli športni dan, se naučili novo pesem, snemanje z dronom in nismo imeli domačih nalog.

Zoja Perko, 4. A

 

V Tednu otroka mi je bilo zelo zanimivo. Zelo mi je bilo všeč, ko smo gledali kamišibaj in ko je moja starejša sestra prišla brati k nam v razred. Bilo je zelo smešno.

Ajda Andoljšek, 4. B

 

Teden otroka mi je bil zelo všeč, ker so bile različne dejavnosti. Všeč mi je bil kamišibaj. Zelo všeč mi je bila vaja za sproščanje telesa in risanje po tem. Počutila sem se zelo sproščeno in veselo.

Stela Pucel, 4. B

 

V Tednu otroka mi je bilo najbolj všeč, ko je snemal dron. Všeč mi je bilo, da smo morali trikrat zapeti pesem Ko si srečen.

Tine Pibernik, 4. B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Teden otroka mi je bil zelo dober in dobro organiziran. Sreda je bila brez spraševanja in petek brez naloge. Bile so tudi likovne delavnice, ples in glasba med odmori.

Manca Osolnik, 6. A

 

Teden otroka je zame prav poseben teden. Med športom smo igrali odbojko in plezali po vrveh. V sredo ni bilo spraševanja. Na hodnikih je odmevala glasba, med rekreativnimi odmori pa so se odvijale dejavnosti. Ob vsem tem veselju se počutiš počaščenega, saj je bilo res zabavno. Poleg tega pa so se potrudili tudi učitelji in učiteljice, saj so vse organizirali. Med Tednom otroka sem bila seveda rada tudi v knjižnici. Upam, da bo ta teden ostal v mojem spominu za vedno.

Eva Sternad, 6. B

 

Med 3. in 7. oktobrom je potekal Teden otroka, kar smo opazili tudi na naši šoli. Med odmori in malico je bilo na zvočnikih mogoče slišati glasbo, učitelji in učiteljice so tudi nehale spraševati in v petek je bil dan brez naloge. Učenci od 7. do 9. razreda so se lahko javili, da so odšli brati v vrtec ali učencem od 1. do 6. razreda. Med športno smo  imeli tudi predstavitev boksa in lokostrelstva.

Lara Žumer, 8. B

 

Najboljši dan je bil petek, saj je bil dan brez naloge, kar pomeni vikend brez dela. Prav tako je potekalo branje mlajšim. Jaz sem brala v 4. b razredu, v katerem je moj bratec.

Tara Knavs, 9. B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Več, mi je bilo, ko smo skupaj razmišljali in ustvarjali na temo »Skupaj se imamo lepo«.

Dalia, 1.b

 

Več časa za igro s sestrico.

Julija Demšar, 2.b

 

Mani je bilo zelo všeč, da sta učenki iz osmega razreda prišli brati pravljico Klepetavi medved.

Patricija Ziherl, 3. B

 

Najbolj nama je bilo všeč, ko sva igrala nogomet.

Jakob Smrekar in Gaber Cibašek, 3. B

 

Všeč mi je bilo, ko smo se umirjali, ko smo se zunaj igrali tri v vrsto, ko sem bila cel teden na zeleni in ko smo brali Regec in Kvakec.

Eva Štrajhar, 3. B

 

Všeč mi je bilo, ko smo plesali na pesem Ko si srečen, ko smo brali Regec in Kvakec in ko smo se igrali tri v vrsto.

Klara Vrček, 3. B

 

V Tednu otroka mi je bilo všeč, da smo se naučili novo pesem Ko si srečen. Všeč mi je bilo tudi, da je bilo manj domačih nalog. Imeli smo tudi športni dan.

Vita Pibernik, 4. A

 

Meni je bilo najbolj všeč, ko smo šli v knjižnico in gledali kamišibaj. Ob tem pa poslušali pravljico.

Aslan Alibašič 4. B

 

V Tednu otroka mi je bilo zelo všeč, da smo bili brez domače naloge in da so učiteljice bile tako prijazne in da so nam pripravili toliko zanimivosti.

Laura Bellotti, 4. B

 

V Tednu otroka mi je bilo zelo všeč, da nismo imeli domačih nalog in da smo več ustvarjali.

Adrian Dimkovski, 4. B

 

 

 

 

Najbolj mi je bilo všeč, da v Tednu otroka nismo imeli domačih nalog.

Jaka Podjed, 4. B

 

Teden otroka je bil zelo prijeten, ker ni bilo domačih nalog. To je bil najboljši teden. Tudi pri pouku je bilo zelo zabavno. Imeli smo kamišibaj in različne igre pri pouku.

Stela Drobnič, 4. B

 

Na začetku Tedna otroka smo delali dihalne vaje in risali. Počutila sem se sproščujočo in zaspano. Zdi se mi pomembno, da vidimo kako dihamo.

Ina Grbič, 4. B

 

Meni se je zdel Teden otroka zelo dober. Šola je organizirala veliko zanimivih dejavnosti  med rekreativnim odmorom. Lahko si ustvarjal, plesal … Med odmori je bila tudi glasba.

Nila Avbelj, 6. A

 

Teden otroka mi je bil všeč, ker smo lahko počeli zelo veliko različnih stvari, kot kamišibaj v knjižnici, ki je govoril o racmanu, ki se ni mogel učiti. Všeč so mi bili tudi razni natečaji.

Zala Fajdiga, 6. B

 

 

Od 3. do 7. Oktobra je potekal Teden otroka. Na šoli smo v okviru tega imeli različne dejavnosti. Med malico smo vsak dan poslušali glasbo, ponavadi jo imamo samo v petkih. Sreda je bila dan brez spraševanja, petek pa dan brez domače naloge. Vsako leto se na šoli veselimo Tedna otroka. Komaj čakam na naslednje leto!

Julija Serko, 8. B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na tehniškem dnevu mi je bilo najbolj všeč, ko so mi na roke dali policijske lisice.

Eva, 1.b

 

Na tehniškem dnevu mi je bilo najbolj všeč, ko sem sedel v gasilkem avtu.

Maks, 1.b

 

Prvo ocenjevanje znanja.

Ažbe Zarnik, 2.b

 

Všeč nama je bilo, da so starejši brali mlajšim. Brali sta Julija in njena prijateljica. Brali sta knjigo Klepetavi medved. Prišli sta iz osmega razreda.

Lejla Stare in Lucija Klemen, 3. B

 

Najbolj všeč mi je bilo snemanje z dronom, mini igre, branje starejšihin branje knjige Klepetavi medved. To je bil super Teden otroka.

Bor Rakovec, 3. B

 

Mini igre, snemanje z dronom in branje knjige je bilo odlično.

Pavle Lukić, 3. B

 

V Tednu otroka mi je bilo všeč, da smo imeli športni dan in da smo se naučili pesem Ko si srečen.

Tina Florjanič, 4.

 

V Tednu otroka smo delali dihalne vaje in z risanjem pokazali kako smo se počutili. Pri dihalnih vajah sem se dobro počutil, ker smo ležali na tleh in za kratek čas smo lahko zaspali. Dihalne vaje so zelo pomembne, da lahko živimo.

Žan Ožura, 4. B

 

 

Za Teden otroka mi je bilo najbolje, ker ni bilo domače naloge. Všeč mi je bilo, ko smo imeli dihalne vaje. Po dihalnih vajah sem se počutil super in sem skoraj zaspal. Vaje za dihanje se mi zdijo pomembne zato, ker moram enakomerno dihati.

Maj Skok, 4. B

 

Zdi se mi dobro, da nismo imeli v petek domače naloge in v sredo spraševanja. Lahko pa bi bila tudi boljša hrana, npr. pica, hotdog … ; )

Matic Madved, 6. A

 

Moji najljubši stvari sta bili, da v sredo ni bilo spraševanj in ples v učilnici za gospodinjstvo. Zelo všeč mi je bilo, da je bila glasba na hodnikih v času rekreacijskega odmora. Odšla sem tudi na kratko prireditev v knjižnico, ki je bila zelo zanimiva. Komaj sem čakala na petek, ko ni bilo domače naloge!

Luna Dular, 6. B

 

 

 

Všeč mi je bilo, ko smo na igrišču skupaj peli in nas je snemal dron.

Nastja, 1.b

 

Najboljši petek, z družabnimi igrami.

Tai Gašperlin, 2.b

 

Brali smo knjigo Regec in Kvakec. Delali smo tudi dihalne vaje. Zbirali smo predloge za mini kino. Prišli sta punci iz osmega razreda.

Pia P. Sofija 3. B

 

Všeč mi je bilo takrat, ko smo se šli tri v vrsto, ko smo peli pesem Ko si srečen in ko smo brali knjigo Regec in Kvakec.

Ana Gantar, 3. B

 

Brali smo knjigo o Regcu in Kvakcu, Najboljša prijatelja. Delali smo tudi dihalne vaje in zbirali predloge za mini kino. Imela sem se super.

Sofija Serko, 3. B

 

V Tednu otroka mi je bilo všeč, da smo se naučili pesmico in zaplesali. Zelo je bilo super.

Zoja Pibernik, 4. A

 

Všeč mi je bila vaja za dihanje in nato smo risali. Počutil sem se v redu, zaradi tega, ker je bilo vse tiho. Všeč mi je bilo, ker sem se umiril. Pomembno je bilo, da smo povadili dihanje.

Urh Pibernik, 4. B

 

Pri Tednu otroka mi je bilo najbolj všeč, da smo bili cel teden brez domače naloge. Delali smo dihalne vaje in risali. Počutila sem se super, ker mi je bilo to zabavno delati. Pomebno mi je bilo, da smo delali dihalne vaje, da se naučimo tudi drugače dihati in se skoncentrirati.

Lara Benčina, 4. B

Dostopnost